پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه ثبت نام تیزهوشان

مدارس تیزهوشان به دلیل ارائه خدمات و داشتن امکانات بالا و همینطور داشتن اساتید برجسته و در پی آن کیفیت آموزش، در بین دانش آموزان مقاطع مختلف، طرفداران زیادی دارد.این آزمون برای دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم، برگزار می‌شود و داوطلبان واجد شرایط می توانند با کسب آمادگی در این آزمون ها شرکت کنند. برای اطلاع از شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان 1400کلیک کنید.

شرکت در این آزمون ها، نیازمند این است که داوطلبان در زمان‌های مقرر و اعلام شده از سوی سمپاد، نسبت به ثبت نام در این آزمون ها، اقدام کنند. ثبت نام داوطلبان در صورتی نهایی خواهد شد که هر داوطلب ضمن تکمیل فرم ثبت نام خود، هزینه مربوط به شرکت در آزمون را نیز پرداخت نماید.

نکته ای که قابل ذکر است این است که هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان بصورت جداگانه پرداخت می‌شود؛ تمامی متقاضیان بایستی به سایت های مربوطه مراجعه کنند و پس از تکمیل مراحل ثبت نام، در مرحله ای جداگانه هزینه مربوط به ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان را پرداخت کنند.

بنابراین داوطلبان ابتدا بایستی ثبت نام اولیه خود را انجام دهند و سپس در مرحله بعدی از طریق درگاه اینترنتی، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام برای هر مقطع اقدام کنند. برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 کلیک کنید.

توجه : میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان یا سمپاد و از طریق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان مشخص می‌شود. این مبلغ در سال گذشته 25 هزار تومان بوده است؛ اما به محض دریافت اخبار جدید مبنی بر هزینه ثبت نام تیزهوشان برای سال آینده، این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد.

بخوانید: بخشنامه آزمون تیزهوشان 1400

زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401

طی سالهای گذشته، لینک مربوط به پرداخت هزینه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در فروردین ماه فعال شد و داوطلبان در این زمان به سایت های مربوطه مراجعه می‌کردند و هزینه مربوط به این آزمون را پرداخت می‌کردند.

پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز، لینک مربوط به پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 در فروردین ماه فعال شود و داوطلبان بتوانند هزینه ثبت نام این آزمون را پرداخت کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1400 – 1401 هنوز منتشر نگردیده است، اما مشاوران مرکز مشاوره دانتل، به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

بخوانید: مدارک لازم ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401

داوطلبانی که ثبت نام اولیه خود را در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام داده اند و قصد پرداخت هزینه برای قطعی کردن ثبت نام خود را دارند، کافیست طبق مراحل زیر پیش بروند و هزینه مربوط به ثبت نام را پرداخت کنند. لازم به ذکر است پرداخت هزینه برای هر دو مقطع به صورت اینترنتی بوده و از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ممکن است.

تیزهوشان مقطع ششم به هفتم

دانش آموزان مقطع ششم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا پرداخت هزینه خود را با موفقیت به پایان برسانند.

  • مرحله اول: به سامانه ثبت نام سنجش و پذیرش پایه هفتم دبیرستان های استعداد درخشان ( دوره اول) به نشانی اینترنتی ” hoosh.medue.ir ” مراجعه کنید.
  • مرحله دوم: در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید.
  • مرحله سوم: در صفحه جدید و در کادر نمایش داده شده نقش و عنوان سازمان خود را انتخاب و وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنید.
  • مرحله سوم: پس از تکمیل فرم ثبت نام، بایستی جهت پرداخت هزینه ثبت نام بر روی گزینه ” تایید نهایی و پرداخت ” کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: تمامی متقاضیان لازم است برای ثبت نام تمامی اطلاعات مربوط به کارت بانکی خود را که دارای رمز دوم نیز می‌باشد، وارد کنند و سپس بر روی گزینه ” پرداخت ” کلیک کنند.
  • مرحله ششم: چنانچه تمامی اطلاعات را به درستی وارد کنید، یک رسید پرداختی برایتان نمایش داده می‌شود که بایستی  از آن پرینت گرفته و سپس بر روی گزینه “ تکمیل فرآیند خرید ” کلیک نمایید.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

به محض فعال شدن لینک مربوط به پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، راهنمای تصویری را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

تیزهوشان مقطع نهم به دهم

دانش آموزان مقطع نهم برای پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند تا پرداخت هزینه خود را با موفقیت به پایان برسانند.

  • مرحله اول: به سایت ” Azmoon.medu.ir ” مراجعه کرده و در کادرهای مربوطه کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد کنید.
  • مرحله دوم: در صفحه جدید و در کادر نمایش داده شده نقش و عنوان سازمان خود را انتخاب و وارد کنید و سپس بر روی گزینه ” تایید ” کلیک کنند.
  • مرحله سوم: پس از اینکه وارد پروفایل خود شدید کادر ” مدیریت ” را از قسمت بالا و سمت چپ سایت انتخاب کنید.

از طریق کادر مدیریت می‌توانید هزینه مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان مقطع نهم را پرداخت کنید اما توجه داشته باشید که پس از پرداخت هزینه، سایت یک کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان به شما خواهد داد که بایستی آن را تا پایان آزمون نزد خود نگه دارید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400

به محض فعال شدن لینک مربوط به پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان نهم به دهم، راهنمای تصویری را نیز به این مطلب اضافه خواهیم کرد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: