هزینه مصاحبه دکتری 99
نوشته شده توسط : دانتل

هزینه مصاحبه دکتری

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری، پذیرفته شدگان باید برای شرکت در جلسه مصاحبه آماده شوند. داوطلبان باید مدارک لازم برای این جلسه را مهیا نمایند. یکی از مدارکی که در جلسه مصاحبه باید توسط داوطلب ارائه شود، فیش واریزی مصاحبه است. داوطلبان باید با مراجعه به سایت دانشگاه خود، از میزان هزینه مطلع شوند. سپس هزینه مربوطه را از طریق پرداخت اینترنتی واریز نمایند. ضروری است رسید پرداخت در روز مصاحبه به دانشگاه ارائه گردد.

هزینه مصاحبه برای کلیه دانشگاه ها ثابت نیست. این مبلغ با توجه به رتبه و امکانات هر دانشگاه تعیین می‌گردد. از این رو داوطلبان باید حتما از مبلغ دانشگاه اختصاصی خود مطلع شوند و سپس اقدام به پرداخت نمایند. برخی از دانشگاه ها هزینه جداگانه ای برای گرایش های مختلف یک رشته دریافت می‌کنند. اما تمام موسسات این گونه نیستند. جهت آگاهی داوطلبان توضیحاتی در این رابطه در ادامه آورده می‌شود.

هزینه مصاحبه دکتری | دانشگاه آزاد

ثبت نام مصاحبه دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.iau.ac.ir صورت می‌گیرد. داوطلبان باید به تعداد رشته محل هایی که قصد شرکت در مصاحبه آنها را دارند، پرداخت انجام دهند. میزان هزینه ثبت نام مصاحبه سال 99 مبلغ 106 هزار تومان برای هر کد رشته بود. این مبلغ برای مدعوین مصاحبه سال 1400 تغییر خواهد نمود.

هزینه مصاحبه دکتری 99 | دوره های روزانه و شبانه

هزینه شرکت در مصاحبه دانشگاه های روزانه و شبانه تفاوت فاحشی با یکدیگر ندارد. اما این مبلغ در دانشگاه های متفاوت با هم فرق دارد. دانشگاه های معتبر و پرطرفدار هزینه بالاتری برای شرکت در مصاحبه اعلام می‌نمایند. داوطلبان باید از طریق سایت هر دانشگاه از وجه موردنظر آن موسسه آموزش عالی مطلع شوند. طی سال گذشته این مبلغ به طور تقریبی 100 هزار تومان معین شده بود. ارائه فیش واریزی در روز مصاحبه اجباری است.

هزینه مصاحبه دکتری 99 | دانشگاه غیرانتفاعی

واریز هزینه مصاحبه دانشگاه‌های غیرانتفاعی نیز از طریق سایت هر واحد دانشگاهی صورت می‌پذیرد. تعیین میزان هزینه برعهده خود واحدها بوده و سازمان سنجش این امر را به هر واحد محول نموده است. به طور تقریبی میزان وجه درخواستی واحدهای غیرانتفاعی 150 هزار تومان می‌باشد. داوطلبان باید رسید دریافت را در روز مصاحبه ارائه نمایند.

هزینه مصاحبه دکتری 99 | دانشگاه پیام نور

همانطورکه عنوان شد، پیگیری مراحل شرکت در مصاحبه از طریق سایت هر دانشگاه به صورت مجزا صورت می‌گیرد. هر دانشگاه شرایط و ضوابط اختصاصی خود را در سامانه اینترنتی خود منتشر می‌نماید. داوطلبان باید مراتب را از طریق سایت دانشگاه ها پیگیری نمایند. متقاضیان دانشگاه پیام نور با ورود به سایت مربوطه می‌توانند علاوه بر ضوابط مصاحبه از هزینه شرکت در آن نیز مطلع شوند. وجه درخواستی دانشگاه پیام نور تقریبا 70 هزار تومان می‌باشد.

هزینه مصاحبه دکتری 99 | پردیس های خودگردان

پردیس های خودگردان زمانبندی مصاحبه دکتری خود را طی اطلاعیه‌هایی اعلام می‌نمایند. داوطلبان باید سایت دانشگاه مربوطه را رصد نمایند و در جریان اعلام های دانشگاه قرار بگیرند. وجه اعلامی پردیس خودگردان در سال گذشته تقریبا 100 هزار تومان بوده است.  برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

نکته مهم: مبالغ اعلامی در بالا برای کلیه واحدها نیست و داوطلبان باید مبلغ دقیق را از سایت دریافت کنند. تمامی داوطلبان باید رسید واریز را در روز مصاحبه ارائه دهند.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه هزینه مصاحبه دکتری 99 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: هزینه مصاحبه دکتری 99




:: برچسب‌ها: هزینه مصاحبه دکتری 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: