اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

مرکز ملی پرورش استعداد درخشان هرسال برای شکوفایی هرچه بیشتر استعداد دانش آموزان بااستعداد اقدام به برگزاری آزمون تیزهوشان می‌نماید که یکی از این آزمونها در مقطع ششم و برای ورود به مقطع هفتم برگزار می‌شود. تمامی دانش آموزانی که مایل به ورود به مدارس تیزهوشان هستند بایستی در تاریخ های اعلام شده از سوی این مرکز ثبت نام اینترنتی خود را در سایت مربوطه تکمیل کنند و در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

نتایج آزمون تیزهوشان معمولا پس از گذشت یک ماه تا یک ماه و نیم از زمان برگزاری آزمون از سوی سمپاد اعلام می‌شود. تمامی شرکت کنندگان می‌توانند نسبت به دریافت نتایج آزمون خود اقدام کنند. چنانچه داوطلبی در این آزمون پذیرفته شود می‌تواند برای ادامه مراحل ثبت نام حضوری و ارائه مدارکش به مدرسه تیزهوشان محل قبولی، اقدام کنند.

لازم به ذکر است اشاره کنیم که سایت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم با هفتم همان سایت ثبت نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یعنی ” hoosh.medue.ir ” می باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 از سوی مرکز ملی پرورش استعداد درخشان اطلاع‌رسانی خواهد شد. در تاریخ های اعلام شده از سوی سمپاد، تمامی شرکت کنندگان موظف هستند به سایت مربوطه یعنی ”  hoosh.medue.ir ” مراجعه کنند و از طریق این سایت نسبت به دریافت نتایج خود اقدام کنند.

تاکنون نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم از سوی سایت مربوطه منتشر نگردیده است اما مشاوران دانتل به محض فعال شدن لینک دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 این مطلب را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

نحوه دریافت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

داوطلبانی که طی تاریخ‌های مشخص شده در جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم حضور داشته اند، پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان می‌توانند نسبت به دریافت نتایج خود از سایت مربوطه اقدام کنند، کافی است طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: تمامی شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401  بایستی برای دریافت نتایج این آزمون درابتدا به سایت مربوط به امور تیزهوشان ششم به هفتم به نشانی اینترنتی ” hoosh.medu.ir ” مراجعه نمایند.
  • مرحله دوم: در صفحه ایجاد شده بایستی در کادرهای مربوطه “ کد ملی ” و ” رمز عبور همگام ” خود را وارد نمایند.
  • مرحله سوم: هر داوطلب با وارد کردن کد ملی و رمز عبور همگام خود به ” پرتال دانش آموزی ” خود دسترسی پیدا می‌کند که بایستی ” نقش ” و ” نام سازمان ” که همان نام مدرسه است را مشخص نمایند.
  • مرحله چهارم: در این مرحله چنانچه در تاریخ اعلام نتایج قرار داشته باشیم، اطلاعات هویتی دانش آموز نمایش داده می‌شود و همینطور لینک مربوط به دریافت کارنامه نیز در بالای صفحه سمت راست فعال می‌شود که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک کنند و نتایج خود را رویت کنند.

تمامی شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 توجه داشته باشند به محض اعلام نتایج این آزمون و فعال شدن لینک دریافت کارنامه، راهنمای تصویری نیز به بخش نحوه دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، اضافه خواهد شد.

برای دریافت مشاوره در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: