زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

با تعیین شدن زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز مشخص خواهد شد. بدین ترتیب زمان دسترسی به کارت ورود به جلسه تیزهوشان به طور مستقیم وابسته به زمان برگزاری این آزمون است. آزمون تیزهوشان ششم به هفتم طبق سالیان گذشته اواخر تیرماه برگزار می‌شود. اما این آزمون آخرین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا با تأخیر و مرداد ماه برگزار شد.

متقاضیان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم تقریباً از چهار تا پنج روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم همانند ثبت نام این آزمون از سایت hoosh.medu.ir امکان پذیر است.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

آزمون تیزهوشان نهم به دهم یک بار در سال و حدوداً اواخر تیرماه برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که آخرین نوبت از برگزاری این آزمون نیز همانند سایر آزمون‌های سراسری با تأخیر انجام شد. این تأخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا بود که سرتاسر کشور را درگیر کرده بود. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم با توجه به زمان برگزاری آزمون و از چند روز قبل قابل دریافت است.

متقاضیانی که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را از طریق سایت azmoon.medu.ir دریافت کنند. با توضیحاتی که ارائه شد، بدیهی است که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم را نمی‌توان به طور دقیق مشخص کرد. بدین ترتیب ضروری است  داوطلبان به موقع از زمان برگزاری آزمون مطلع شوند تا کارت ورود به جلسه خود را نیز به موقع دریافت کنند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان

همان‌طور که گفته شد کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد. نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان را می‌توان در چند مرحله زیر خلاصه کرد.

  1. مراجعه به سایت مرتبط: متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می‌توانند برای آزمون ششم به هفتم از سایت‌ hoosh.medu.ir و برای آزمون نهم به دهم از سامانه azmoon.medu.ir این کارت را دریافت کنند. البته بدیهی است که دریافت کارت ورود به جلسه از این سایت‌ها تنها در بازه زمانی مشخصی امکان پذیر خواهد بود.
  2. درج اطلاعات خواسته شده جهت ورود به سامانه: هر یک از دانش آموزان پایه ششم و نهم که در آزمون تیزهوشان ثبت نام کرده‌اند، برای ورود به سامانه به کد ملی و رمز عبور همگام نیاز خواهند داشت. با مراجعه به سایت‌های مدارس استعدادهای درخشان معرفی شده و درج این اطلاعات، شرایط ورود به سامانه فراهم خواهد شد.
  3. انتخاب نقش و نام سازمان: در این مرحله دو گزینه پیش روی داوطلب قرار می‌گیرد. داوطلب در این دو گزینه می‌بایست نقش خود و نام سازمان را تعیین کند تا بتواند با موفقیت وارد سامانه شود.
  4. دریافت پرینت کارت ورود به جلسه: پس از اینکه داوطلبان وارد پنل شخصی خود شدند، لینک دریافت کارت ورود به جلسه در دسترس آنان خواهد بود. با انتخاب لینک کارت ورود به جلسه، تصویر آن نمایش داده می‌شود. داوطلب می‌بایست از این کارت پرینت تهیه کند و آن را نزد خود سرجلسه آزمون ببرد. لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان تنها در بازه زمانی مجاز دریافت این کارت فعال خواهد بود.

نحوه دریافت رمز عبور همگام

ممکن است برای برخی از داوطلبان سؤال باشد که رمز عبور همگام چه رمزی است و از کجا باید آن را تهیه کنند؟ رمز عبور همگام رمزی است که مخصوصاً برای ورود به سایت مدارس استعدادهای درخشان صادر می‌شود. هر یک از دانش آموزان دارای یک رمز منحصر به فرد همگام هستند. این رمز از طرف سازمان آموزش و پرورش در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد. افرادی که به هر دلیلی این رمز را ندارند و یا آن را فراموش کرده‌اند، می‌توانند به مدیریت مدرسه‌ای که در آن تحصیل می‌کنند مراجعه کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان | نکات تکمیلی 

نکاتی وجود دارند که توجه به آن‌ها و رعایت آن‌ها برای تمام متقاضیان آزمون تیزهوشان دوره اول و دوم متوسطه ضروری است. از طرفی کارت ورود به جلسه اهمیتی اساسی برای داوطلبان دارد و نباید نقطه مبهمی نسبت به آن وجود داشته باشد. در ادامه به دو مورد از نکات تکمیلی در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اشاره شده است.

  • کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان تنها برای ثبت نام کنندگان این آزمون قابل دستیابی است. ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در بازه زمانی مشخصی انجام می‌گیرد. ناگفته نماند که هر یک از متقاضیان زمانی ثبت نام خود را تکمیل می‌کنند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند. هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نیز می‌بایست به موقع پرداخت شده باشد.
  • افرادی که خطایی در اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه خود مشاهده می‌کنند، می‌بایست نسبت به اصلاح آن اقدام کنند. اصلاح خطاهای اطلاعاتی کارت ورود به جلسه باید قبل از برگزاری آزمون و به موقع انجام گرفته باشد. متقاضیان برای رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان می‌توانند به سازمان آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: