نوشته شده توسط : دانتل

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400

نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هر استان که از طریق لینک azmoon.medu.ir قابل دسترسی است به داوطلبان اعلام می‌شود. تجربه سال‌های گذشته نشان داده است که نتایج آزمون نمونه دولتی حدود دو هفته تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی یعنی اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه از طریق به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401

برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت منطقه ای است. از این رو نتایج آزمون نیز از طریق سایت های استانی آموزش و پرورش اعلام می‌گردد. نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اغلب 2 هفته پس از برگزاری آزمون منتشر می‌شود.

پذیرفته شدگان در این مرحله باید ظرف مدت زمان کمتر از 10 روز به مدرسه مربوطه مراجعه نموده و فرآیند ثبت نام خود را پیگیری نمایند. دانش آموزان باید مدارک درخواستی واحد آموزشی را تحویل داده و فرم های ارائه شده توسط  مدرسه را تکمیل نمایند. در غیراینصورت، عدم حضور دانش آموز به منزله انصراف وی خواهد بود. در صورت انصراف هر دانش آموز، فردی از لیست ذخیره جایگزین وی خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج

برای مشاهده نتایج، داوطلبان باید ابتدا نشانی اینترنتی سایت استان خود را از جدول زیر استخراج نمایند.

 

پس از ورود به سایت مربوطه، کد ملی و رمز عبور همگام از دانش آموزان درخواست می‌شود. همچنین باید نام سازمان دانش آموز و نقش دانش آموز نیز مشخص گردد. پس از ورود به پنل اختصاصی، وضعیت پذیرش یا مردودی داوطلب نمایش داده خواهد شد.

در ستون ” وضعیت پذیرش در دبیرستان نمونه دولتی ” و “ وضعیت پذیرش در هنرستان نمونه دولتی ” قبولی یا عدم قبولی داوطلب درج شده است. همچنین حالت سومی نیز می‌توان برای داوطلبان در نظر گرفت. اسامی برخی از داوطلبان در این مرحله به عنوان ذخیره اعلام می‌شوند. که در صورت انصراف پذیرفته شدگان قطعی، جایگزینی از میان اسامی ذخیره انتخاب خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 | نکات مهم

  1. در زمان اعلام نتایج برای افرادی که در آزمون قبول نشده اند نیز کارنامه صادر خواهد شد. در این کارنامه تعداد پاسخ های درست و نادرست، نمره اکتسابی در هر درس، تراز داوطلب و تراز آخرین فرد قبول شده در مدرسه انتخابی درج شده است.
  2. امکان انتقال و جابجایی داوطلب پس از اعلام نتایج به هیچ وجه وجود ندارد.
  3. پذیرفته شدگان از زمان اعلام نتایج تنها 10 روز فرصت برای ارائه مدارک خود به مدرسه دارند. در صورت عدم مراجعه در این بازه زمانی، قبولی آنان ابطال خواهد شد.
  4. در صورتی‌که یکی از دانش آموزان دوقلو یا چند قلو در آزمون پذیرفته شده باشد، سایرین می‌توانند با کسب 80 درصد نمره قبولی، در مدرسه ثبت نام نمایند.

اعتراض به اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه 

بعد از اعلام نتایج داوطلبانی که به نتیجه آزمون نمونه دولتی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی به آدرس azmoon.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند. برای ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی نیز کد رهگیری و کد ملی داوطلب لازم است. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نتایج آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401




:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: