دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

تمام دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند بایستی شروع مراحل ثبت نام را با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم آغاز کنند. سپس چنانچه تمامی مندرجات دفترچه را به طور کامل مطالعه کردند و مطابق دفترچه واجد شرایط شرکت در آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

در این دفترچه اطلاعات مفیدی برای داوطلبان ارائه شده است تا بتوانند یک دید کلی از این آزمون بدست آورند. اطلاعاتی که در این دفترچه ارائه شده شامل مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم، مراحل ثبت نام، شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم، شرایط پذیرش داوطلب در مدارس تیزهوشان متوسطه دوم، منابع دروس امتحانی، تعداد سوالات و ضرایب درس‌های مختلف در آزمون، زمان توزیع کارت ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون، زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون و شرایط و راهنمای نقل و انتقال اسامی پذیرفته شدگان می‌باشد.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

لینک دریافت دفترچه راهنما همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان فعال می‌شود. داوطلبان فرصت چند روزه ای برای دریافت دفترچه و سپس ثبت نام در این آزمون خواهند داشت.

در سالهای گذشته‌ ثبت نام آزمون تیزهوشان دوره متوسطه دوم، مقطع نهم به دهم اواسط فروردین ماه از طریق درگاه ورودی آزمونهای وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنی “ azmoon.medu.ir ” انجام شد که در این تاریخ لینک دریافت و دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان مقطع نهم به دهم نیز فعال گردید. پیش بینی می‌شود برای سال آینده نیز دفترچه در همین بازه زمانی منتشر گردد.

لازم است اشاره کنیم که دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 از طریق سامانه همگام مدارس به نشانتی اینترنتی ” hamgam.medu.ir ” نیز امکان پذیر است.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 

درحال حاضر در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 قرار نداریم، به همین دلیل لینک مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام هنوز فعال نگردیده است. پس از فعال شدن لینک مربوط به آن در درگاه ورودی آزمون های وزارت بهداشت و یا در سامانه همگام، برای تسهیل روند دریافت این دفترچه، لینک دریافت آن در این قسمت قرار داده خواهد شد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401 و فعال شدن لینک دانلود دفترچه نامبرده، از سوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: