نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام
نوشته شده توسط : دانتل

نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام آزمون مدارس تیزهوشان

هرسال سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، آزمونی را برای داوطلبان بااستعداد که خواهان ورود به مدارس تیزهوشان هستند، برگزار می‌کند. تمامی شرکت کنندگان می‌توانند در پایه های هفتم و دهم نسبت به ثبت نام در این آزمون به سایت مخصوص آزمون تیزهوشان یعنی سامانه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medue.ir ” و یا “ سامانه همگام مدارس ” مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

اما نکته ای که قابل ذکر است و لازمه ورود به سایت های نامبرده، وارد کردن کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور همگام به عنوان رمز ورود می‌باشد. در واقع تمامی داوطلبان پس از وارد کردن رمز عبور همگام می‌توانند به سایت های مربوطه وارد شوند و در نهایت به فرم اینترنتی ثبت نام دسترسی پیدا کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

چنانچه داوطلبی به رمز عبور همگام خود دسترسی نداشته باشد نمی‌تواند نسبت به ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 اقدام کند و بایستی پیش از هر اقدامی در جهت دریافت رمز عبور همگام خود قدمی بردارد.

نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

دانش آموزان پایه ششم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان هفتم را دارند و همینطور دانش آموزان پایه نهم که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دارند باید برای دریافت رمز عبور همگام ثبت نام مدارس تیزهوشان خود به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند و نسبت به دریافت رمز ورود همگام خود اقدام کنند.

در این روزهای کرونایی که ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی و رعایت محدودیت ها بسیار ضروری است، تمامی داوطلبان می‌توانند به جای مراجعه حضوری، با مدیر مدرسه محل تحصیل خود تماس بگیرند و رمز عبور همگام ثبت نام مدارس تیزهوشان خود را دریافت کنند.

چنانچه داوطلبان از طریق مراجعه حضوری به مدرسه محل تحصیل و یا تماس تلفنی موفق به دریافت رمز عبور همگام خود نشدند، می‌توانند به بخش فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کرده و رمز عبور همگام ثبت نام آزمون تیزهوشان خود را دریافت کنند.

بازیابی رمز عبور همگام

چنانچه دانش آموزی یک بار رمز عبور همگام خود را دریافت کرده باشد اما فراموش و یا گم کرده باشد، می‌تواند دوباره فرآیند دریافت رمز عبور همگام را انجام دهد. یعنی به صورت حضوری به مدرسه محل تحصیل و یا بخش فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش محل سکونت خود مراجعه کرده و مجدد رمز عبور همگام ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 – 1401 را دریافت نماید. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام آزمون تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام




:: برچسب‌ها: نحوه دریافت رمز عبور سامانه همگام ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: