اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401

در ابتدا مدارس شاهد برای ایجاد زمینه ای برای تحصیل دانش آموزان با سهمیه شاهد ایجاد شد. اما پس از چندین سال بخشی از ظرفیت این مدارس به دانش آموزان غیرشاهد نیز اختصاص یافت در که ادامه به اعلام نتایج مدارس شاهد به تفکیک برای دانش آموزان با امتیاز شاهد و غیرشاهد پرداخته ایم.

اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401 | دانش آموزان شاهد

برای تمامی داوطلبانی که سهمیه شاهد یعنی سهمیه خانواده شهدا و فرزندان جانباز بالای 50 درصد دارند، نتایج از ابتدا مشخص است و از آنجایی که دانش آموزان با سهمیه شاهد در اولویت ورود به مدارس شاهد هستند، بنابراین پس از تکمیل فرم پیش ثبت نام، ثبت نام آنها قطعی تلقی خواهد شد.

این دانش آموزان بایستی در تاریخ‌های مشخص مدارک خود را همراه یکی از والدین برای قطعی کردن ثبت نام خود به مدرسه شاهد موردنظر ارائه دهند.

بخوانید: شهریه مدارس شاهد 1400

اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401 | دانش آموزان غیرشاهد

ثبت نام دانش آموزان غیرشاهد یعنی دانش آموزانی با اولویت ایثارگران، حافظان قرآن کریم و سایر امتیازها در دو مرحله موقت و قطعی صورت می‌گیرد، بنابراین نتایج این دسته از داوطلبان نیز در دو مرحله موقت و قطعی اعلام می‌شود.

تمامی دانش آموزانی که در مقاطع تحصیلی اول ابتدایی، پایه هفتم برای ورود به دوره اول متوسطه و پایه دهم برای ورود به دوره دوم متوسطه در زمان‌های مقرر و تاریخ های اعلام شده به سامانه سجا امور شاهد و ایثارگری مراجعه کرده و فرم پیش ثبت نام را تکمیل کرده باشند، می‌توانند پس از یک بازه زمانی یک تا دو هفته مجدد به این سامانه مراجعه و نتایج اولیه خود را دریافت کنند.

چنانچه دانش آموزان طبق جداول امتیاز بندی، در نتایج اولیه موفق به کسب امتیاز لازم برای ورود به این مدارس شده باشند، بایستی با یکی از اولیا برای ارائه مدارک به مدرسه شاهد موردنظر مراجعه و نسبت به ثبت نام حضوری اقدام کنند، نتایج نهایی از سوی مدرسه شاهدی که متقاضی در آن پذیرفته شده است، از طریق پیامک به خانواده ها ارسال خواهد شد.

بخوانید: امتیاز بندی مدارس شاهد 1400

زمان اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401

نتایج ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان غیر شاهد طی دو مرحله اعلام می‌شود. که شامل اعلام نتایج موقت و اعلام نتایج قطعی است. این دو اعلام نتایج برای داوطلبان در پایه های تحصیلی متفاوت، با یکدیگر فرق دارد که هر کدام به تفکیک شرح داده شده است.

اول ابتدایی

در سال تحصیلی 99 _ 1400 اعلام نتایج اولیه تا بررسی مدارک و اعلام نتایج نهایی مقطع اول ابتدایی مدارس شاهد طبق جدول زمان بندی زیر انجام گردید. انتظار می رود نتیجه ثبت نام دانش آموزان متقاضی در مدارس شهاد در سال تحصیلی 1400 – 1401 مشابه زمان سال 99 انجام گیرد.

اعلام نتايج موقت بررسی مدارک دانش آموزان توسط کارشناسان ثبت نام مدرسه شاهد پذیرفته شده تاييد مدارک ثبت نام از سوي منطقه، استان | اعلام نتايج قطعی 
24 خرداد ماه سال 99 24 تا 27 خرداد ماه سال 99 27 خرداد تا 3 تیرماه سال 99

پایه هفتم

در سال تحصیلی 99 – 1400 اعلام نتایج اولیه تا بررسی مدارک و اعلام نتایج نهایی مقطع هفتم برای ورود به دوره اول متوسطه مدارس شاهد طبق جدول زمان بندی زیر انجام گردید. انتظار می رود نتیجه ثبت نام دانش آموزان متقاضی در مدارس شهاد در سال تحصیلی 1400 – 1401 مشابه زمان سال 99 انجام گیرد.

اعلام نتايج موقت بررسی مدارک دانش آموزان توسط کارشناسان ثبت نام مدرسه شاهد پذیرفته شده تاييد مدارک ثبت نام از سوي منطقه، استان | اعلام نتايج قطعی 
22 تیر ماه سال 99 22 تیر ماه تا 27 تیر ماه سال 99 28 تیرماه تا 3 مرداد ماه سال 99

پایه دهم

در سال تحصیلی 99 – 1400 اعلام نتایج اولیه تا بررسی مدارک و اعلام نتایج نهایی مقطع دهم برای ورود به دوره دوم متوسطه مدارس شاهد طبق جدول زمان بندی زیر انجام گردید. انتظار می رود نتیجه ثبت نام دانش آموزان متقاضی در مدارس شاهد در سال تحصیلی 1400 – 1401 مشابه زمان سال 99 انجام گیرد.

اعلام نتايج موقت بررسی مدارک دانش آموزان توسط کارشناسان ثبت نام مدرسه شاهد پذیرفته شده تاييد مدارک ثبت نام از سوي منطقه، استان | اعلام نتايج قطعی 
29 تیرماه سال 99 29 تیر ماه تا 31 تیرماه سال 99 1 مرداد ماه تا 15 مرداد ماه سال 99

توجه: دانش آموزانی که فرم پیش نویس ثبت نام آزمون مدارس شاهد را برای سال تحصیلی 1400 _ 1401 تکمیل کرده اند، پیش بینی می‌شود طبق روال سالهای گذشته‌ نتایج خود را در تاریخ های مشابه جدول فوق دریافت کنند.

نحوه دریافت نتایج مدارس شاهد 140 – 1401

تمامی دانش آموزان متقاضی تحصیل در مقطع اول ابتدایی، هفتم و دهم بایستی برای دریافت نتایج اولیه خود که به صورت اینترنتی و از طریقه سامانه سجا امور شاهد و ایثارگری اعلام می‌شود، طبق مراحل زیر پیش بروند.

  • مرحله اول: همانطورکه گفته شد دانش آموزان و اولیا بایستی در تاریخ اعلام نتایج اولیه مقطع مورد نظرشان، برای دریافت نتایج اولیه ثبت نام مدارس شاهد به سامانه سجا به نشانی اینترنتی ” saja.medu.ir ” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم: در این مرحله بایستی بر روی گزینه ” ورود دانش آموزان ” از سمت چپ صفحه کلیک نمایند.

 

  • مرحله سوم: در این مرحله برای دسترسی به پرتال دانش آموز بایستی ” کد ملی ” و ” شماره سریال شناسنامه دانش آموز ” وارد گردد.
  • مرحله چهارم: پس از ورود به پرتال متقاضی، وضعیت ” قبولی ” و یا ” عدم قبولی دانش آموز ” مشخص خواهد شد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج مدارس شاهد 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: