مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم

در سالهای گذشته وزارت آموزش و پرورش برای ورود به مدارس نمونه دولتی در دو مقطع هفتم و دهم آزمونی را تحت عنوان آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم برگزار می‌کرد. در چندین سال اخیر با توجه به تغییراتی که در روند برگزاری آزمون نمونه دولتی ایجاد شده است، در نهایت نحوه پذیرش دانش آموز در این مدارس تغییر کرده است. به طوری که برای ورود به مدارس نمونه دولتی در مقطع هفتم، آزمونی برگزار نمی‌شود.

بخوانید: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

بنابراین طبق توضیحات داده شده، داوطلبان برای ورود به مقطع هفتم در مدارس نمونه دولتی، نیازی به شرکت در هیچ آزمونی نخواهند داشت، چرا که مدیریت این مدارس به صورت هیئت امنایی شده و پذیرش داوطلبان براساس سوابق تحصیلی و ارائه مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم صورت می‌گیرد.

بنابراین داوطلبانی که قصد دارند در مقطع هفتم در مدارس تیزهوشان منطقه سکونت خود ثبت نام کنند، بایستی با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه نمونه دولتی موردنظرشان مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود در این مدارس به صورت حضوری اقدام کنند.

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401

همانطور که گفتیم در چندین سال اخیر آزمون ورود به مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم برگزار نمی‌شود. در واقع این آزمون حذف گردیده است، اما داوطلبانی که دارای سابقه تحصیلی درخشانی هستند می‌توانند به صورت حضوری به مدرسه نمونه دولتی مدنظرشان مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام در این مدارس اقدام کنند.

لازم است مجددا تاکید کنیم که با حذف آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم، معیار پذیرش دانش آموز در این مدارس سوابق تحصیلی آنها می‌باشد. هر مدرسه طبق ظرفیت خود در مقطع هفتم از میان داوطلبانی که دارای معدل بالاتر و سوابق تحصیلی بهتر می‌باشند، اقدام به جذب دانش آموز می‌نماید.

بنابراین طبق توضیحات داده شده، از آنجایی که ثبت نام مدارس نمونه دولتی به صورت حضوری انجام می‌شود، دفترچه ای با عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم منتشر نمی‌گردد و متقاضیان بایستی جهت اطلاع از مدارک ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم و همینطور زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم به مدرسه مورد نظر مراجعه و مراتب کار را پیگیری نمایند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: