دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401

تا پیش از سال 97 تنها شرط پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی شرکت در آزمون ورودی و کسب نمره لازم بود. دانش آموزان باید در زمانی که تعیین میشد برای ثبت نام اینترنتی خود در سایت azmoon.org اقدام نموده و در زمان اعلام شده نیز در جلسه آزمون حضور می‌یافتند.

اما از سال 97 تا سال 99 یعنی به مدت 2 سال، آزمون ورودی پایه هفتم مدارس نمونه دولتی حذف شده است و دیگر هیچگونه ثبت نام اینترنتی انجام نمی‌گیرد. شاید برای شما سوال ایجاد شود که آیا با حذف ازمون مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم، دوره اول متوسطه به طور کل از سیستم آموزشی مدارس نمونه دولتی حذف شده است؟

در پاسخ باید بگوییم که در سالهای آینده روند پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس نمونه دولتی به این صورت خواهد بود که دانش آموزان باید با مراجعه حضوری به مدرسه ثبت نام خود را انجام دهند و در واقع شیوه مدیریت این مدارس به هیات امنایی تغییر یافته است.

لازم به ذکر است که در صورت اعلام شرایط و ضوابط جدید برای ثبت نام پایه هفتم مدارس نمونه دولتی 1400، این مطب بروزرسانی خواهد شد و اگر دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم نیز منتشر شود، لینک دانلود آن در این مطلب قرار داده خواهد شد.

بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

همانطور که گفته شد، ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه هفتم، بدون شرکت در آزمون ورودی و فقط به صورت حضوری انجام می‌گیرد. دانش آموزانی که از شرایط علمی لازم برخودار هستند یعنی تمام نمرات دروس آنها خیلی خوب است یا حداکثر یک نمره خوب دارند و مابقی نمرات خیلی خوب هستند؛ می‌توانند به همراه یکی از والدین خود به مدرسه نمونه دولتی نزدیک به محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

اولویت ثبت نام مدارس نمونه دولتی در پایه هفتم با دو دسته از دانش آموزان است:

  • دانش آموزان با نمرات بهتر
  • دانش آموزان نزدیک به مدرسه

پس مدرسه مورد تقاضا حتما باید به محل سکونت شما نزدیک باشد و در غیراینصورت ممکن است ثبت نام شما در مدرسه انجام نگیرد. حضور دانش آموز در روز ثبت نام در مدرسه الزامی است و مدارکی از جمله پرونده تحصیلی دوران ابتدایی، کارنامه پایه ششم، شناسنامه و کارت ملی دانش آموز، شناسنامه و کارت ملی والدین و 6 قطعه عکس 4*3 از دانش آموز نیز باید برای ثبت نام ارائه شوند. برای اطلاع از بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400کلیک کنید.

بخوانید: زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 517
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: