نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

طی سالهای گذشته ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در اواخر فصل بهار انجام شده است که پیش بینی می‌شود ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 نیز در فصل بهار 1400 انجام شود.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم از سوی اداره آموزش و پرورش هیچ استانی منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید مطالب این مقاله نیز بروز رسانی خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم کاملا به صورت اینترنتی انجام می‌شود و همانطورکه پیشتر نیز گفتیم برگزاری این آزمون به صورت استانی است، ثبت نام برای ورود به مدارس نمونه دولتی نیز از طریق سایتهای استانی صورت می‌گیرد.

لازم است اشاره کنیم که چنانچه داوطلبان مایل باشند و یا حتی سوالی داشته باشند، می‌توانند با مشاوران مجرب مرکز مشاوره تحصیلی دانتل تماس حاصل بفرمایند تا ضمن دریافت پاسخ سوال هایشان، ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 را نیز به کمک مشاوران ما انجام دهند.

بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم  1400 – 1401 را دارند، بایستی در ابتدا دفترچه راهنما ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم این مقطع را دریافت کنند و چنانچه طبق دفترچه راهنمای ثبت نام، واجد شرایط شرکت در این آزمون بودند، نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام، بایستی اقدام کنند و طبق مراحل زیر پیش بروند. برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 کلیک کنید.

لازم است اشاره کنیم که ممکن است مراحل ثبت نام به صورت جزئی در سایت های استانی مختلف با یکدیگر متفاوت باشد اما روند کلی و مشترک ثبت نام این آزمون به صورتی است که در ادامه شرح داده شده است.

مرحله اول

داوطلبان باید توجه داشته باشند که ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی انجام می‌شود و داوطلبان بایستی برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 اداره آموزش و پرورش استان محل زندگی خودشان مراجعه کنند.

توجه: چنانچه داوطلبی از سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خود اطلاع ندارد، می‌تواند به مطلب ” سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی ” که پیش تر از سایت دانتل منتشر گردیده است، مراجعه کنند.

مرحله دوم

پس از اینکه داوطلبان به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم استان محل زندگی خودشان مراجعه کردند، بایستی برای دسترسی به پرتال خود، به عنوان شناسه کاربری، “ کد ملی ” و به عنوان رمز ورود “ رمزعبور همگام ” خود را وارد کنند.

توجه: تمامی متقاضیان می‌توانند رمز عبور همگام خود را به صورت حضوری از مدیر مدرسه محل تحصیل و یا از کارشناس بخش فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود دریافت کنند.

مرحله سوم

داوطلبان پس از ورود به پرتال می‌توانند فرم اینترنتی ثبت نام را تکمیل کنند، البته لازم است اشاره کنیم دراین مرحله عکس داوطلب نیز بایستی با ویژگی های خاصی در سامانه بارگذاری شود.

  • ” عکس دانش آموز ” که بایستی در آن تصویر زمینه سفید ابعاد 3×4 با فرمت jpg و حداکثر حجم 300kb باشد، را آماده کنند.

مرحله چهارم

پس از تکمیل فرم ثبت نام، داوطلبان بایستی نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام به کمک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم است، اقدام کنند و ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم با دهم 1400 – 1401 خود را به پایان برسانند.

در سال های گذشته این مبلغ 25000 تومان بوده است که پیش بینی می‌شود این هزینه برای آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 کمی افزایش یابد.

توجه: پس از تایید نهایی، چنانچه داوطلبان تمامی مراحل ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را به درستی انجام داده باشند، سامانه یک کد را به عنوان کد پیگیری ثبت نام به آنها خواهد داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: