زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

سازمان سنجش آموزش کشور، مسئول برگزاری آزمون سراسری و یکپارچه دکتری برای تمامی متقاضیان ورود به این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد می‌باشد.

داوطلبانی که در تاریخ های اعلام شده در آزمون دکتری تخصصی سازمان سنجش شرکت می‌کنند، بایستی با اطلاع از زمان برگزاری، در جلسه آزمون حضور داشته باشند. یکی از مواردی که بایستی در روز آزمون داوطلبان به همراه داشته باشند، کارت ورود به جلسه است.

سازمان سنجش برای تمامی کسانی که ثبت نام کرده اند، چندروز قبل از برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه، صادر می‌کند. و تمامی داوطلبان که مایل به حضور در جلسه آزمون هستند، بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

لازم است اشاره کنیم که کارت ورود به جلسه دکتری 1400 ، شامل اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه برای شناسایی داوطلب و همینطور شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی می‌باشد.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

همانطورکه گفته شد، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چند روز پیش از برگزاری این آزمون برای داوطلبان فراهم می‌شود؛ تمامی کسانی که موفق به تکمیل ثبت نام و دریافت کد پیگیری شده اند، موظف هستند برای شرکت در جلسه آزمون، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

طبق روال سال‌های گذشته، سازمان سنجش یک بازه زمانی چند روزه را برای دریافت کارت ورود به جلسه درنظر گرفته است تا تمامی افراد با شرایط گوناگون و از لحاظ دسترسی به اینترنت، فرصت کافی برای دریافت کارت ورود به جلسه خود را داشته باشند.

طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده مبنی بر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، از سوی سازمان سنجش، داوطلبان بایستی از تاریخ 12 اسفند ماه 1399 تا تاریخ 14 اسفند ماه سال 1399 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

لازم است داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه، تمامی مندرجات آن را به دقت بررسی کنند. اطلاعات شناسنامه ای خود را با شناسنامه و اطلاعات ثبت نامی خود را با فرم ثبت نام آزمون دکتری که تکمیل کرده اند، مطابقت دهند تا اشتباهی در کارت ورود به جلسه آنها صورت نگرفته باشد.

چنانچه در هر موردی از کارت ورود به جلسه داوطلبان، نقص و یا اشتباه سیستمی مشاهده شود، می‌بایست قبل از اتمام زمان دریافت کارت ورود به جلسه، از طریق باجه های رفع نقص آزمون دکتری و یا از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام، نواقص موجود را رفع کنند.

بنابراین طبق توضیحات فوق، بهتر است داوطلبان کارت ورود به جلسه خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، دریافت کنند تا در صورت وجود اشتباهات احتمالی فرصت کافی برای رفع آن داشته باشند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400




:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: