کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

سازمان سنجش آموزش کشور که مسئول برگزاری آزمونهای بسیاری در کشور می‌باشد، آزمون ورود به دوره تخصصی دکتری 1400 را نیز برای داوطلبان این مقطع در دانشگاه های سراسری و آزاد برگزار می‌کند.

به منظور شناسایی داوطلبان در روز برگزاری آزمون دکتری و همینطور در اختیار قرار دادن اطلاعات مهمی همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه برای شناسایی داوطلب و همینطور شماره پرونده، شماره داوطلبی، سهمیه ثبت نامی، گروه آزمایشی، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی، بایستی این کارت در روز برگزاری آزمون همراه داوطلبان باشد.

از آنجایی که داشتن کارت ورود به جلسه دکتری 1400 یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون است، سازمان سنجش آموزش کشور چند روز تا یک هفته قبل از برگزاری آزمون، برای هر داوطلب کارت ورود به جلسه منتشر می‌کند که هر داوطلب موظف است نسبت به دریافت آن اقدام کند.

بخوانید: زمان آزمون دکتری 1400

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری در روزهای پایانی و نزدیک به زمان برگزاری آزمون دکتری ، منتشر خواهد شد. به طوری که تمامی متقاضیانی که موفق شده اند در این آزمون ثبت نام کرده و کد رهگیری ثبت نام دریافت کنند، می‌توانند طبق آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سوی سازمان سنجش، از تاریخ 12 اسفندماه 1399 تا 14 اسفند ماه سال 1399 نسبت به دریافت کارت خود از این سایت اقدام کنند.

بهتر است تمامی داوطلبان در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند تا در صورت وجود هر گونه مشکل در کارت ورود به جلسه شان، وقت کافی برای اصلاح آن داشته باشند.

بخوانید: زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1400

در تاریخ های اعلام شده در اسفندماه، لینک مربوط دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400، فعال خواهد شد و تمامی کسانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می‌توانند طبق مراحل زیر، کارت خود را دریافت کنند.

  • مرحله اول: کارت ورودی آزمون، از سوی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود بنابراین لازم است تا داوطلبان  به سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند.
  • مرحله دوم:  گزینه ” دکتری تخصصی ” را از منوی رنگی سمت راست سایت انتخاب نمایند.

 

  • مرحله سوم:  بر روی لینک فعال ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ( Ph.D)، سال 1400 ” کیلک نمایند.
  • مرحله چهارم: با کلیک بر روی لینک فعال، صفحه جدیدی ایجاد می‌شود که در این صفحه، امکان دریافت کارت ورود به جلسه به چهار روش فراهم است. در روش اول داوطلبان باید اطلاعاتی شامل شماره پرونده و سریال ثبت نامی، در روش دوم شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، در روش سوم شماره پروند و کد ملی و در روش چهارم شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را وارد نمایند.

با انتخاب یکی از چهار روشی که شرح دادیم و تکمیل آن، امکان دریافت کارت وجود دارد.

داوطلبان توجه داشته باشند که تاکنون لینک مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1400، در سایت سازمان سنجش، فعال نشده است اما به محض فعال شدن لینک آن، ضمن قرار دادن لینک مستقیم، راهنمای تصویری را با نحوه دریافت کارت، اضافه خواهیم کرد.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه دکتری 1400

همانطورکه پیش تر نیز اشاره کردیم، تمامی داوطلبان بایستی در روزهای ابتدایی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند، چراکه احتمال وجود برخی خطاها و اشتباهات سیستمی در زمان ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی وجود دارد. و چنانچه اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی داوطلب مندرج در کارت ورود به جلسه با واقعیت مغایرت داشت باشد، نمی‌تواند در آزمون شرکت کند.

بنابراین داوطلبان باید به یکی از روش های رفع نقص کارت ورود به جلسه از طریق لینک مربوط به آن در سایت سازمان سنجش و یا از طریق باجه های رفع نقص، نواقص کارت خود را رفع کنند.

سایت سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور با پیش بینی خطاهای احتمالی و وجود نواقص در کارت ورود به جلسه داوطلبان، همزمان با فعال شدن لینک مربوط به دریافت کارت ورودی جلسه آزمون دکتری 1400، لینک ” ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1400 ” نیز فعال می‌کند، تا تمامی متقاضیان بتوانند از طریق آن اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کرده و نواقص را برطرف کنند و سپس مجددا کارت ورود به جلسه با اطلاعات درست را دریافت کنند.

داوطلبان می‌توانند از طریق این لینک اطلاعات خود را شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، كد ملی، معدل مقطع كارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع كارشناسی، معدل مقطع كارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، موسسه فارغ‌ التحصیلی كارشناسی‌ ارشد، هیات علمی شامل مربی، آموزشی، رسمی و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی ویرایش کنند.

باجه های رفع نقص

داوطلبان می‌توانند برای رفع نقص در عکس کارت ورود به جلسه دکتری 1400، اطلاعات مربوط به سهمیه، جنسیت، نوع معلولیت و تغییر زبان خارجی امتحانی از طریق باجه های رفع نقص نیز اقدام کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400

برای دریافت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه دکتری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: