ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400

مدارس تیزهوشان به دلیل کادر آموزشی مجرب و امکانات سطح بالای خود، جزء مدارس پرطرفدار کشور می‌باشد. اساتید مدرسه های تیزهوشان اغلب  از دانش آموختگان سنوات گذشته همین مدارس هستند. در سالهای اخیر توجه به این مدارس بسیار بیشتر از گذشته شده است. تیزهوشان متوسطه اول بیشترین متقاضی را در بین این مدارس دارد.

متقاضیان تحصیل در این مدارس باید در آزمون ششم تیزهوشان شرکت نمایند. ثبت نام در آزمون این مدارس از طریق سامانه سمپاد انجام می‌شود.سمپاد مخفف سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است. امور مربوط به پرورش استعدادهای درخشان بر عهده این سازمان می‌باشد.

زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400

ثبت نام آزمون تیزهوشان اغلب در ماه بهمن صورت می‌گیرد. اطلاع از زمان دقیق ثبت نام برای دانش آموزان و خانواده های آنان ضروری است. ثبت نام آزمون سال 1400-1399 در بازه زمانی 26 بهمن لغایت 3 اسفند صورت گرفت. زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 -1401 هنوز اعلام نشده است. به محض اعلام دقیق زمان ثبت نام، این مقاله به روز رسانی می‌شود.

نحوه ثبت نام تیزهوشان 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 با انجام  شش گام زیر صورت می‌گیرد.

گام اول: ورود به سایت ثبت نام به آدرس azmoon.medu.ir

با وارد کردن آدرس الکترونیکی فوق در قسمت آدرس بار، سایت سامانه سمپاد در دسترس قرار می‌گیرد.

گام دوم: انتخاب لینک مربوط ” ثبت نام تیزهوشان ششم هفتم ”

برای ثبت نام آزمون تیزهوشان دو لینک در این صفحه وجود دارد. لینک ثبت نام ششم به هفتم و نهم به دهم. متقاضی باید لینک مربوط به خود را در این بخش انتخاب نماید. برای دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 و مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 کلیک کنید.

گام سوم: درج کد ملی و رمز عبور همگام دانش آموز

داوطلبان برای دریافت رمز همگام باید از طریق مدرسه اقدام نمایند. مدیران مدارس و مسئول سامانه همگام آموزش و پرورش  تنها اشخاصی هستند که به رمز همگام دانش آموزان دسترسی دارند.

گام چهارم: پر کردن فیلدهای اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی دانش آموز

در بخش اطلاعات فردی و تحصیلی از دانش آموز درخواست می‌گردد. البته به دلیل ثبت رمز همگام در سامانه، برخی از اطلاعات داوطلب مانند نام، نام خانوادگی و کد ملی از قبل تکمیل شده و نمایش داده می‌شود.

گام پنجم: بارگزاری فایل عکس دانش آموز

در این بخش عکس داوطلب طبق سایز اعلام شده بارگزاری می‌گردد. داوطلب باید به فرمت عکس دقت نموده و عکس را با فرمت صحیح بارگزاری نماید.

گام ششم: پرداخت هزینه ثبت نام

پرداخت هزینه گام نهایی ثبت نام است. پس از پرداخت الکترونیکی مبلغ درخواستی، ثبت نام تکمیل می‌شود. البته زمان پرداخت هزینه آزمون با زمان ثبت نام و تکمیل فرم تفاوت دارد. زمان پرداخت هزینه آزمون از طریق سامانه سمپاد اطلاع رسانی می‌گردد.

شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان

تمام دانش آموزان علاقه مند به مدارس تیزهوشان مجوز ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 را ندارند. تنها دانش آموزانی می‌توانند در آزمون ثبت نام نمایند که شرایط زیر را احراز کرده باشند.

  • ایرانی باشند و یا تابعیت کشور ایران را داشته باشند.
  • تمام نمرات نوبت دوم پایه پنجم آنان خیلی خوب باشد.
  • تمام نمرات نوبت اول پایه ششم آنان خیلی خوب باشد.

دانش آموزانی که تنها در یک درس نمره خوب اخذ نموده اند نیز می‌توانند در آزمون ثبت نام کنند.

بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400

سهمیه‌ها در آزمون تیزهوشان

در آزمون تیزهوشان هفتم تنها یک سهمیه لحاظ می‌گردد. این سهمیه اختصاص به دانش‌آموزان همزاد دوقلو یا بالاتر، همجنس یا غیرهمجنس دارد که یکی از آنان در آزمون قبول شده است. اگر یکی از دانش آموزان دارای همزاد در آزمون پذیرفته شود، قل دیگر می‌تواند به شرط کسب حداقل هشتاد درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده،  در مدرسه ثبت نام نماید، ثبت نام این دانش آموزان مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده خواهد بود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: