زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

آزمون تیزهوشان نهم برای ورود به مقطع دهم هرسال برگزاری می‌شود، تا داوطلبان با استعداد در زمینه تحصیلی بتوانند از این طریق وارد مدارس تیزهوشان شوند. این آزمون توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان (سمپاد) در یک تاریخ مشخص و به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان مقطع دهم را برای ورود به دوره دوم متوسطه را دارند بایستی از زمان ثبت نام این آزمون اطلاع داشته و در تاریخ مقرر به درگاه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کرده و از طریق ” سمپاد دهم ” و نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود اقدام کنند.

لازم است که اشاره کنیم در سالهای اخیر به دلایل مختلفی که مهمترین آن کیفیت بالای آموزش در این مدارس است، رقابت بین دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان در مقطع دهم بسیار زیاد است، بنابراین بهتر است داوطلبان ضمن اگاهی از زمان ثبت نام، برنامه ریزی های لازم را نیز جهت مطالعه دروس انجام دهند.

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

ثبت نام آزمون در سالهای گذشته طی بهمن ماه انجام شده است، پیش بینی می‌شود داوطلبان واجد شرایط ثبت نام، بتوانند برای آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 ثبت نام خود را از اواسط بهمن تا اوایل اسفند ماه انجام دهند.

داوطلبان آزمون ورودی مدارس تیزهوشان بایستی در تاریخ های اعلام شده به درگاه ورودی آزمون های وزارت آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی ” azmoon.medu.ir ” مراجعه کنند و سپس پس از تکمیل فرم اینترنتی مربوط به ثبت نام، هزینه ثبت نام را نیز پرداخت کرده و تایید نهایی کنند.

تاکنون اطلاعیه ای مبنی بر زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 ازسوی سازمان ملی پرورش استعداد درخشان منتشر نگردیده است، اما به محض دریافت اخبار جدید این مقاله نیز بروزرسانی خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401

با وجود اعلام زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان، توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان، باز هم هستند داوطلبانی که از ثبت نام در این آزمون جا می‌مانند. در سال های گذشته، مهلت ثبت نام آزمون اواسط اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یک بازه زمانی چند روزه را بعنوان تمدید مهلت ثبت نام درنظر بگیرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 439
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: