ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

با توجه به کادر دبیران، تیم آموزشی، امکانات و گروه دانش آموزان شاغل به تحصیل، مدارس نمونه دولتی برای بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها دارای جذابیت های بسیاری است. ثبت نام در این مدارس تفاوت هایی با مدارس عادی دارد؛ برای اطلاع از همه نکات پیرامون ثبت نام مدارس نمونه دولتی مقاله زیر را تدارک دیده ایم.

بخوانید: ثبت نام نمونه دولتی 1400

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400 – 1401

مدارس نمونه دولتی، تنها در دو مقطع برای دانش آموزان امکان ورود را فراهم می کنند. یکی از این مقاطع، ششم به هفتم می باشد. با توجه به وجود نکات خاص و تفاوتهای ویژه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی نسبت به سایر مدارس و همچنین نسبت به مقاطع دیگر همین مدارس مقاله زیر را برای اطلاعات دقیق از جزئیات مهم مربوط به ثبت نام تدارک دیده ایم.

بخوانید: ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم 1400

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401

مدارس نمونه دولتی برای در دو مقطع از دانش آموزان ثبت نام بعمل می آورد. امکان ورود به این مدارس در دو مقطع فراهم شده است. یکی از این مقاطع، نهم به دهم می باشد. با توجه به وجود نکات خاص و تفاوتهای ویژه در ثبت نام مدارس نمونه دولتی نسبت به سایر مدارس و همچنین نسبت به مقاطع دیگر همین مدارس مقاله زیر را برای اطلاعات دقیق از جزئیات مهم مربوط به ثبت نام تدارک دیده ایم.

بخوانید: ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

داوطلبانی که دانش آموز مقطع نهم هستند و واجد شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی شهرستانهای خراسان جنوبی می‌باشند، می‌توانند طی زمانبندی مشخص اقدام به ثبت نمایند. اطلاع از این زمانبندی موجب برنامه ریزی بهتر و آمادگی دانش آموزان برای موفقیت در آزمون و تکمیل فرایند ثبت نام در مدارس نمونه دولتی می‌شود. برای اطلاع از ثبت نام مدارس شاهد 1400 کلیک کنید.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1401 هنوز اعلام نشده است؛ به محض اعلام زمان دقیق این مقاله بروز رسانی خواهد شد. می‌توان با توجه به زمان آخرین دوره برگزاری آزمون، تخمینی از زمان ثبت نام برای سال آینده داشت.

بخوانید: زمان ثبت نام  نمونه دولتی 1400

ثبت نام آزمون نمونه دولتی مدارس شهرستانهای خراسان جنوبی برای سال تحصیلی 99-1400 در بازه زمانی 17 الی 27 خرداد انجام شد؛ لازم به ذکر است که این زمان تا ششم تیرماه تمدید شد.

شرایط پذیرش ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس نمونه دولتی شهرستانهای خراسان جنوبی توجه داشته باشند تحصیل در این مدارس نیازمند واجد شرایط بودن است. مدارس نمونه دولتی دارای امکانات آموزشی بالا و کادر قوی هستند که موجب افزایش کیفیت دوران تحصیل دانش آموزان می‌شود. در ادامه شرایط اعلام شده توسط آموزش و پرورش برای مدارس نمونه دولتی شهرستانهای خراسان جنوبی را گردآوری کرده ایم.

بخوانید: شرایط ثبت نام نمونه دولتی 1400

دانش آموزانی که قصد تحصیل در مدارس نمونه دولتی دارند باید دارای حداقل معدل 17 و فارغ التحصیل در مقطع نهم باشند. یعنی در همه دروس نمره قبولی کسب کرده باشند.

معدل دانش آموزان تنها شرط قبولی دانش آموزان نیست، داوطلبان واجد شرایط می‌بایست در آزمون نیز موفقیت کسب کنند.همچنین دانش آموزی که برای مدرسه نمونه دولتی اقدام می‌کند‌ باید طبق برگه هدایت تحصیلی شرایط شرکت در رشته مورد تقاضا خود را داشته باشد.

بخوانید: ثبت نام تیزهوشان 1400

ضوابط آزمون

شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نیازمند رعایت ضوابط است. دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون ورودی نهم به دهم دارند؛ باید واجد شرایط ذکر شده در بالا باشند. در غیراینصورت از فرایند پذیرش حذف خواهند شد. برای مشاهده و مطالعه بخشنامه آزمون نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

دانش آموزان تنها در یکی از رشته های تحصیلی (ریاضی، انسانی و تجربی) می‌توانند برای ثبت نام در آزمون اقدام کنند. قبولی در آزمون 50 % به معدل کتبی و 50 % به آزمون بستگی دارد.

مدارک لازم برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی علاوه بر دارا بودن شرایط، اطلاع از زمانبندی و طی کردن فرایند ثبت نام نیازمند تکمیل و ارائه مدارک ثبت نام نیز هست. پیشنهاد دانتل به دانش آموزان این است که از لیست مدارک مطلع باشید؛ و نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنید.

بخوانید: مدارک ثبت نام نمونه دولتی 1400

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

داوطلبان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی شهرستانهای خراسان جنوبی ، برای ثبت نام باید مراحلی را پشت سر بگذارند. در این قسمت درنظر داریم نحوه ثبت نام را مرحله به مرحله مورد بررسی قرار دهیم. ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی بصورت اینترنتی صورت می‌پذیرد.

همه مراحل مربوط به ثبت نام که عبارت از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400، تکمیل فرم ثبت نام و مشاهده نتایج از طریق این سامانه انجام خواهد شد. برای دانلود و دریافت دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 کلیک کنید.

بخوانید: سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در گذشته توسط سازمان استعداد درخشان برگزار می‌شد. این آزمون برای ورودی مدارس دوره اول متوسطه برگزار نمی‌شود، چرا که این مدارس از این به بعد بصورت هیئت امنایی اداره می‌شود. داوطلبان ورود به این مدارس باید بصورت حضوری مراجعه کنند. ثبت نام مدارس نمونه دولتی بصورت جداگانه از مدارس تیزهوشان و بصورت تفکیک شده برای هر استان صورت می‌پذیرد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های قید شده در لینک تماس بگیرید.

بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1400

درحال حاضر در بازه زمانی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی قرار نداریم، به محض شروع ثبت نام، مراحل اینترنتی ثبت نام در قالب راهنمای تصویری دراختیار شما همراهان قرار خواهد گرفت.

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: