زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401
نوشته شده توسط : دانتل

آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 – 1401

مدارس تیزهوشان علاقه‌مندان زیادی دارد اما تنها در دو مقطع، آزمونی برای ورود به مدارس تیزهوشان برگزار می‌شود. در مقطع ششم امکان راهیابی به مدارس تیزهوشان ممکن است. بدین صورت که داوطلبان بایستی در زمان‌های مقرر و از طریق سایت hoosh.medu.ir نسبت به ثبت نام در آزمون تیزهوشان اقدام کنند و با توجه به سطح آمادگی خود، شانس خود را برای قبولی در این مدارس امتحان کنند. برای دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 کلیک کنید.

البته لازم است اشاره کنیم که آزمون با عنوان آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم حذف شده است و دانش آموزانی که در مقطع ششم درحال تحصیل هستند برای ورود به مدارس تیزهوشان بایستی در آزمون سنجش هوش شرکت کنند.

بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401

داوطلبان متقاضی ثبت نام تیزهوشان مقطع ششم که توسط سازمان ملی پرورش استعداد درخشان یعنی سمپاد برگزار می‌شود، بایستی در اولین قدم از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان مطلع باشند و در تاریخ‌های اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برای مشاهده نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 کلیک کنید.

طی سالهای گذشته ثبت نام آزمون تیزهوشان مقطع ششم از بهمن ماه شروع و تا اسفند ماه ادامه داشته است؛ پیش بینی می‌شود در سال جاری نیز ثبت نام آزمون هوش مقطع ششم نیز در این تاریخ انجام شود. داوطلبان بایستی در این تاریخ ها به پروفایل شخصی خود مراجعه کنند و ضمن تکمیل فرآیند ثبت نام مبلغ  25 هزار تومان را هم در جهت هزینه شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پرداخت کنند.

بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400

تاکنون اطلاعیه های دقیقی از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 – 1401 منتشر نگردیده است اما مشاوران دانتل به محض دریافت اخبار جدید، این مقاله را نیز بروزرسانی خواهند کرد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

چنانچه تمامی داوطلبان مقطع ششم نسبت به ثبت نام در این آزمون در مهلت مقرر اقدام کردند، بایستی یک هفته قبل از برگزاری آزمون هوش ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1400

تا کنون اطلاعیه ای از زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401  منتشر نشده است اما به محض دریافت اخبار جدید، این مطلب نیز بروزرسانی خواهد شد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401




:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 – 1401 ,
:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: