زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
نوشته شده توسط : دانتل

کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 | زمان انتشار و دریافت

کنکور سراسری در پنج زیرگروه توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌گردد و تمامی علاقه‌مندانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بایستی که مطابق با مقرراتی که سازمان سنجش برای ورود داوطلبان به جلسه کنکور مقرر کرده است، عمل کنند. در پیرو توضیحات فوق، داوطلبان بایستی کارت شناسایی خود را به همراه کارت آزمون که سازمان سنجش آموزش کشور مطابق با مشخصات شناسنامه ای و ثبت نامی آنها صادر می‌کند را دریافت و همراه خود داشته باشند. برای مشاهده نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 کلیک کنید.

به همراه نداشتن کارت ورود به جلسه به معنای این است که داوطلب حق شرکت در کنکور سراسری را نخواهد داشت و ناظرین جلسه از ورود داوطلب به جلسه آزمون جلوگیری خواهد کرد.

بنابراین تمامی متقاضیان شرکت در کنکور سراسری موظف هستند، که در تاریخ هایی که سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌کند، به سایت نامبرده مراجعه کنند و یک برگه پرینت از کارت ورود به آزمون سراسری خود تهیه کنند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400

لینک دریافت کارت ورود به آزمون معمولا هرسال چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش فعال می‌شود و داوطلبان می‌توانند که کارت خود را دریافت کنند.

کارت ورود به آزمون از آن جهت دارای اهمیت است که شامل اطلاعاتی همچون نام و نام خانوادگی فرد، سهمیه، نوع معلولیت، شماره داوطلبی، زمان و مکان برگزاری آزمون و… می‌باشد و داوطلبان حتما بایستی که نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

بنابراین تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در اختیار نداریم، اما به محض دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 این مقاله را نیز بروزرسانی خواهیم کرد، اما پیش بینی می شود با برگزاری کنکور سراسری در تیرماه، داوطلبان بتوانند در ماه اول تابستان 1400 نسبت به دریافت کارت آزمون خود اقدام کنند. برای اطلاع از باجه رفع نقص سازمان سنجش کنکور سراسری 1400کلیک کنید.

بهتر است داوطلبان کارت ورودآزمون سراسری خود را در روزهای ابتدایی مهلت دریافت کارت ورود به آزمون 1400 که از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود، دریافت کنند تا اگر در مندرجات آن خطایی وجود داشت، وقت کافی برای اصلاح آن داشته باشند.

 

نحوه دریافت کارت آزمون 1400

تمامی داوطلبانی که موفق به ثبت نام در کنکور سراسری شده و کد پیگیری ثبت نام دریافت کرده اند، بایستی که در تاریخ‌های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام، کارت آزمون خود را دریافت کنند.

چنانچه لینک مربوط به گرفتن کارت ورود به آزمون در سایت سازمان سنجش فعال شود، راهنمای تصویری و نحوه گرفتن را به صورت گام به گام در این مطلب قرار خواهیم داد. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

بخوانید: نحوه دریافت کارت ورود به جلسه 1400

 

سوالات متداول

  • آیا به همراه داشتن کارت ورود به آزمون از الزامات شرکت در جلسه آزمون می باشد؟

بله، کارت جلسه آزمون سراسری، از الزامات شرکت در جلسه آزمون می‌باشد.

  • داوطلبان کنکور سراسری 1400 در چه تاریخی می‌توانند، نسبت به گرفتن کارت ورود به آزمون خود اقدام کنند؟

زمان انتشار کارت ورود آزمون 1400 فعلا مشخص نیست و از سوی سازمان سنجش اعلام نشده است.

  • آیا داوطلبان کنکور سراسری 1400، بایستی به صورت اینترنتی نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند؟

بله، کارت آزمون به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش قابل دریافت می‌باشد.

 

برای مشاوره در زمینه کنکور سراسری 1400 می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02126295595 تماس بگیرید.

منبع: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400




:: برچسب‌ها: زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: