زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
نوشته شده توسط : دانتل

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ توسط سامانه سنجش پزشکی اعلام می شود. لازمه شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت، انجام ثبت نام اینترنتی در مهلت تعیین شده است و ثبت نام نیز در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. تمامی اطلاعیه های مربوط به زمانبندی ثبت نام، برگزاری و انتخاب رشته این آزمون از طریق سایت مذکور به اطلاع داوطلبان رسانده می‌شود و بر هریک از داوطلبان لازم است که با پیگیری اطلاعیه های سایت، از زمان ثبت نام مطلع گردند تا با نام نویسی در مهلت مقرر، از شرکت در آزمون جا نمانند. در این مقاله به ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 پرداخته ایم.

منبع: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

متقاضیان آزمون دکتری وزارت بهداشت باید در زمانی که مرکز سنجش پزشکی تعیین می‌کند، ثبت نام خود را در سایت ” sanjeshp.ir ” انجام دهند. در سال گذشته زمان ثبت نام این آزمون از 12 اسفند آغاز و داوطلبان حدود 10 روز فرصت داشتند که جهت ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک لازم، به سایت سنجش پزشکی مراجعه نمایند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ تاکنون اعلام نشده است.

 

برای امسال هنوز اطلاعیه دقیقی مبنی بر زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت اعلام نشده است اما با توجه به روال سال های گذشته، می‌توان پیش بینی کرد که در سافتد ماه سایت ثبت نام باز شود و حداکثر 10 روز نیز مهلت ثبت نام خواهد بود. به محض دریافت اخبار جدید در این مقاله بروزرسانی خواهد شد.

 

مهلت مجدد ثبت نام

معمولا پس از اتمام مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، عده ای از داوطلبان هستند که یا به دلیل بی اطلاعی از تاریخ ثبت نام آزمون و یا کامل نبودن مدارکشان موفق به ثبت نام نمی‌شوند. سازمان سنجش پزشکی برای این دسته از داوطلبان فرصت مجددی را جهت نام نویسی درنظر می‌گیرد 

لازم به ذکر است که در مهلت مجدد ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، علاوه بر اینکه سایت برای ثبت نام جدید فعال است، داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می‌توانند در صورت لزوم وارد سایت شده و فرم ثبت نام خود را دریافت و ویرایش نمایند.

 

مشاوره زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

همزمان با شروع ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ دفترچه ای نیز تحت عنوان دفترچه راهنما که در برگیرنده شرایط و ضوابط ثبت نام است نیز در سایت سنجش پزشکی منتشر شده و در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد. هر یک از داوطلبان می‌بایست پیش از اقدام به ثبت نام و واریز هزینه، به سایت مراجعه و دفترچه را دانلود و مطالعه فرمایند.

اطلاع از شرایط ثبت نام بر همه داوطلبان لازم است حتی داوطلبانی که یکبار در این آزمون شرکت کرده اند نیز باید دفترچه را مطالعه کنند زیرا هرسال تغییراتی در شرایط و ضوابط اعمال می‌شود. برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مجموعه دانتل با شماره های زیر تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت در سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir انجام می‌گیرد. لینک ثبت نام نیز در اولین روز درنظر گرفته شده برای ثبت نام، فعال خواهد شد. پس از ورود به سامانه sanjeshp.ir، از منوی سمت راست سایت گزینه دکتری تخصصی را انتخاب کنید. در نهایت پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید کردن، کدرهیگیری و کد پرداخت ارائه شده توسط سامانه را ذخیره نمایید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 02146291403 تماس بگیرید.

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس با برترین مشاوران در سراسر کشور از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

شماره تماس :46291403-021

 

 

منبع: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: زمان ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: