نوشته شده توسط : دانتل

سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ سایت سنجش sanjesh.org می باشد. طی سال های اخیر شاهد ارائه بسیاری از رشته‌ها به صورت بدون کنکور در دانشگاه‌های مختلف هستیم. یکی از این دانشگاه‌ها، دانشگاه علمی‌کاربردی می‌باشد که همه رشته‌های خود را در مقطع کاردانی پیوسته (فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (لیسانس) به صورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ارائه می دهد. تمامی متقاضیان بایستی برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ مراجعه کنند. در واقع همان سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

منبع: سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱

مراحل ثبت‌نام از طریق سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ که همان سایت سازمان سنجش “ sanjesh.org ” می باشد.

تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به پذیرش بدون آزمون دانشگاه های علمی‌کاربردی از طریق سامانه سازمان سنجش اطلاع رسانی می شود. داوطلبان پس از اینکه از طریق سامانه این سازمان از زمان دقیق ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی برای ورودی مهر و بهمن ماه مطلع شدند، می توانند در همان بازه زمانی از طریق لینک فعال در سامانه سازمان سنجش، دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دریافت و مطالعه کنند.

متقاضیان چنانچه طبق مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته، واجد شرایط ثبت نام بودند، می توانند با آماده کردن مدارک ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۱ ، پرداخت هزینه ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۱ و تکمیل فرم تقاضانامه با اطلاعات شناسنامه ای و تحصیلی ثبت نام خود را انجام دهند.

در میان کد رشته محل های ارائه شده در دفترچه، داوطلبان فقط مجاز هستند، 20 کد رشته محل را در فرم خود درج کنند.

نحوه ثبت نام در سایت دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ 

تمامی داوطلبانی که واجد شرایط بوده و قصد شرکت و ثبت‌نام بدون کنکور دانشگاه های علمی‌کاربردی را در مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دارند، می توانند طبق مراحل زیر پیش بروند و ثبت‌نام خود را در سایت ثبت نام بدون کنکور علمی‌کاربردی سایت انجام دهند.

ورود به سایت سازمان سنجش و لینک ثبت نام

  • مرحله اول: متقاضیان بایستی برای انجام ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه کنند .
  • مرحله دوم: پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش بایستی از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” جامع علمی کاربردی ” کلیک کنند.

مرحله سوم: چنانچه در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باشیم، لینک های مربوط به ثبت نام در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته فعال است. بنابراین متقاضیان مقطع کاردانی بایستی بر روی گزینه ” دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامعه علمی کاربردی سال تحصیلی 1401 ”  و متقاضیان مقطع کارشناسی بایستی بر روی گزینه “ ثبت نام پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی 1401 “  کلیک نمایید.

پرداخت هزینه

1️⃣ ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

2️⃣ کلیک بر روی عبارت دانشگاه علمی کاربردی از منوی موجود در سمت راست سایت

3️⃣ بر روی لینک فعال ” ثبت‌نام پذیرش دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱ ” کلیک کنید.

4️⃣ انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری از منوی دسترسی سریع (این گزینه در سمت راست سامانه قرار دارد)

5️⃣ تکمیل اطلاعات خواسته شده

6️⃣ اطلاعات را بررسی و تیک گزینه ” ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام.” فعال کنید و بر روی ادامه روند پرداخت کلیک کنید.

7️⃣ اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را پرداخت کنید.

8️⃣ درصورتی که مراحل پرداخت هزینه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 را با موفقیت طی کنید. در انتها سریال ثبت نام پرداخت به شما ارائه خواهد شد. درصورت عدم دریافت این سریال، لازم است مراحل را مجدد تکرار کنید.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401

دانشگاه علمی کاربردی نسبت به دیگر دانشگاه‌ها از چند مزیت پررنگ برای داوطلبان برخوردار است، که باعث استقبال از این دانشگاه شده است. دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در گروه های آموزشی صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر با تنوع رشته های بالا به صورت بدون آزمون اقدام به جذب دانشجو می نمایند.

از طرفی دیگر این دانشگاه‌ها پراکندگی خوبی در شهر دارند. انتخاب دانشگاه برای متقاضیان متناسب با محل زندگی راحت است، همینطور از شهریه‌های نسبتا پائینی نیز برخوردار می باشند.

متقاضیان رشته‌های مختلف در دانشگاه علمی‌کاربردی باید تمامی جزئیات و اخبار مربوطه را از طریق سایت ثبت نام علمی کاربردی سنجش پیگیری نمایند. به طوری که در تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نیمسال اول (ورودی مهرماه) و نیمسال دوم (ورودی بهمن ماه) به سایت این سازمان مراجعه و مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

تمامی داوطلبان می‌توانند پس از اعلام نتایج در سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چنانچه بر اساس سوابق تحصیلی خود در مقاطع کاردانی و کارشناسی جزو اسامی پذیرفته شده بودند. برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به سامانه هم آوا به نشانی اینترنتی ” edu.uast.ac.ir ” مراجعه کنند و در واقع ثبت نام خود را قطعی نمایند.

مشاوره سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401

ثبت‌نام دانشگاه جامع علمی‌کاربردی در دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن ماه انجام می شود. ثبت نام در هر دو نیمسال به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام علمی کاربردی می باشد. با انجام مراحل، ثبت نام شما ثبت و در زمان اعلام نتایج مشخص می‌گردد که در کدام یک از کدرشته محل‌های انتخابیتان پذیرفته شده‌اید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل، آماده پاسخ گویی به سوالات شما در زمینه ثبت‌نام دانشگاه علمی‌کاربردی می باشند، همینطور چنانچه مایل باشید با ارائه اطلاعات خود می توانند ثبت نام شما را نیز انجام دهند.

برای دریافت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول

سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کدام سایت است؟

سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” می باشد.

آیا داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش، دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی‌کاربردی را نیز دریاقت کنند؟

بله، البته برای آسودگی شما داوطلبان گرامی به محض انتشار این دفترچه در سایت مشاوره تحصیلی دانتل نیز قرار خواهد گرفت.

آیا ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در ورودی مهر و بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش صورت می گیرد؟

در سال های گذشته ثبتنام دانشگاه‌های علمی‌کاربردی نیمسال اول به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org صروت می گرفت ولی ثبت نام ورودی بهمن ماه معمولا به صورت حضوری و با مراجعه به دانشگاه مورد نظر انجام می شود.

منبع: سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱





:: برچسب‌ها: سایت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: